Hej och välkomna till min blogg!

Jag är en kille som har fiske som största intresse, jag är också en riktig gördetsjälvare, dels för att komma undan billigt och dels för att det blir roligare så. Det innebär att jag gör allt från beten till spöhållare om jag behöver. Här kan du läsa om mitt fiske och diverse saker runt omkring som betesbyggande t.ex.


måndag 1 mars 2010


Tyvärr blev gårdagens tänkta tur inställd... Mitt i Buddy Holly på lördagskvällen ringer mamma och säger att vi ska bort på födelsedagskalas kl 14:00 på söndag så det vara bara att blåsa av. Men det kommer ju fler helger som tur är, nu börjar innebandyn lida mot sitt slut med så man slipper skiten ett tag och kan fiska i stället.

Idag fick jag iaf paket från PA på lundgrens, lite lack och ett par jiggstjärtar till Walmanns beten var det som kom. :) Detta inebär att jag aldeles strax måste ut i min container och dola en liten stund, samt längta tills utsikten över vänern ser ut så här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar