Hej och välkomna till min blogg!

Jag är en kille som har fiske som största intresse, jag är också en riktig gördetsjälvare, dels för att komma undan billigt och dels för att det blir roligare så. Det innebär att jag gör allt från beten till spöhållare om jag behöver. Här kan du läsa om mitt fiske och diverse saker runt omkring som betesbyggande t.ex.


fredag 5 mars 2010

I morgon blir det av!


I morgon ska jag ut på fiske för första gången på ett väldigt bra tag. Det blir att gå upp med tuppen och packa sig iväg tills solen går upp. Tyvärr kan jag bara fiska en halvdag för vi har serieavslutning med innebandyn på eftermiddagen. Får se om det ger mersmak och man ger sig ut en sväng på söndag morgon med...

Nu är det ännu mer beten på G också. Jag testade ut 4 nya modeller hemma hos anna i deras badkar häromdagen och det kändes mycket lovande! Det blev en mindre modell av min jerktail som ännu inte har något namn (kom med förslag), en större version av en annan modell, en liten en som ska heta lilla anna efter min älskling och till sist en hemlis som jag inte avslöjar förens den är klar.

Hoppas det kan suga till en ordentlig i morgon, det känns som att det skulle behövas för att pigga upp tillvaron en del... kanske en sån här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar