Hej och välkomna till min blogg!

Jag är en kille som har fiske som största intresse, jag är också en riktig gördetsjälvare, dels för att komma undan billigt och dels för att det blir roligare så. Det innebär att jag gör allt från beten till spöhållare om jag behöver. Här kan du läsa om mitt fiske och diverse saker runt omkring som betesbyggande t.ex.


torsdag 1 april 2010

Ny bloggadress!


Nu har jag bestämt mig efter en tids tänkande. Jag har gjort en ny blogg med adressen http://www.xetlures.blogspot.com/ och dit har jag kopierat allt som jag skrivit här. Detta gjorde jag för att jag ändå skriver xet på mina beten eftersom det är mitt något annorlunda andranamn. Det är ändå ingen som fattar att det är roach master som gjort betena när det står xet på: ;) Det blir också en mycket lättare adress att hålla koll på så nu kanske det blir fler som besöker mig med. :)

Och för att fira mitt lilla byte slänger jag upp en bild på ett par gamla westinare som jag målade

om i höstas och blev rätt nöjd med. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar